Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11452/7285
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2020-01-28T13:40:13Z | - |
dc.date.available | 2020-01-28T13:40:13Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Güç, A. ve Sharafullina, A. (2016). "Tibet Budizmi’nde inanç esasları ve ölüm ötesi". International Journal of Social Inquiry, 9(2), 57-88. | tr_TR |
dc.identifier.issn | 1307-8364 | - |
dc.identifier.issn | 1307-9999 | - |
dc.identifier.uri | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/284949 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11452/7285 | - |
dc.description.abstract | Tibetliler, şeytanlara, ruhlara, cadılara inanmaya büyük önem verirler. Dünyada belki de en geniş ve en büyük panteon Lamaizm’de bulunmaktadır. Tibet’te tabiatın bütün güçleri tanrılaştırılmıştır. Tibet’te türbe, kutsal emanet ve kalıntıları ziyaret etmek çok yaygındır. Ülke, sayısız kutsal yerler, ünlü reenkarne lamalar ve tabiatüstü varlıkların kalıntılarıyla, kutsallaştırılmış ağaçlarla doludur. Tibet Budizm’i öğretisinde ölüm merkezde yer almakta ve ölüm hayattan daha önemli sayılmaktadır. | tr_TR |
dc.description.abstract | Tibetans, the devil, the soul, give great importance to believe in witches. There is perhaps the largest and largest panteon Lamaizm world. All the forces of nature were deified in Tibet. Shrine in Tibet, it is very common to visit holy relics and ruins. Country, countless holy places, and the remains of the famous reincarnate lama supernatural being is filled with sanctified by trees. Tibetan Buddhism is considered more important than life and death take place in the teachings of the killing centers. | en_US |
dc.language.iso | tr | tr_TR |
dc.publisher | Uludağ Üniversitesi | tr_TR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.rights | Atıf 4.0 Uluslararası | tr_TR |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Tibet | tr_TR |
dc.subject | Tibet Budizm’i (Lamaizm) | tr_TR |
dc.subject | Bon dini | tr_TR |
dc.subject | İnanç esasları | tr_TR |
dc.subject | Ölü gömme adetleri | tr_TR |
dc.subject | Tibetan Buddhism (Lamaizm) | en_US |
dc.subject | Faith basic | en_US |
dc.subject | Burial customs | en_US |
dc.subject | Bon religion | en_US |
dc.title | The faith basics in Tibetan Buddhism and beyond the death | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi | tr_TR |
dc.contributor.department | Uludağ Üniversitesi/İlahiyat Fakültesi/Dinler Tarihi Anabilim Dalı. | tr_TR |
dc.contributor.department | Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı/Dinler Tarihi Bilim Dalı. | tr_TR |
dc.identifier.startpage | 57 | tr_TR |
dc.identifier.endpage | 88 | tr_TR |
dc.identifier.volume | 9 | tr_TR |
dc.identifier.issue | 2 | tr_TR |
dc.relation.journal | Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi / International Journal of Social Inquiry | tr_TR |
dc.contributor.buuauthor | Güç, Ahmet | - |
dc.contributor.buuauthor | Sharafullina, Aliya | - |
Appears in Collections: | 2016 Cilt 9 Sayı 2 |
This item is licensed under a Creative Commons License